Technicolour Beat - Oh Wonder

三世:

听到第五十秒那个旋律真的是太撩人了,细腻又温柔。

Lay down your slow
放下那些阻碍你的
Come settle down, settle down
平静下来吧,平静下来吧
Let loose your glow
放下你的激情
Come settle down, settle down
平静下来吧,平静下来吧
And I feel life for the very first time
我第一次感受到了生命
Love in my arms, and the sun in my eyes
我怀抱着爱意,眼神充满阳光

I feel safe in the 5am light
清晨五点的微光给我安全感
You carry my fears as the heavens set fire
你带走我的恐惧就像天堂在燃烧
Jump into the heat, spinning on our feet
跳吧,旋转吧
In a technicolour beat, you and me
我和你在彩色的鼓点中
Caught up in a dream, in a technicolour beat
去抓住那个梦
Beat, beat, beat
咚、咚、咚
Warm, unalone
我们已不孤单


评论
热度(89)
© MUSIC|Powered by LOFTER